fredag den 17. maj 2013

Bestil her

Hvis du finder noget du vil bestille, kontakter du mig bare her zoegabutik@gmail.com , jeg tjekker normalt min email om aftnen, husk at dåbsbestillinger skal bestilles i god tid, hvis du vil være sikker på at jeg kan hjælpe, får nemlig tit bestillinger i ryk, så nogle gange må jeg desværrere sige nej til at tage imod bestillinger, selvom jeg meget gerne vil hjælpe.

Alle bestillinger anbefales at sende som pakke, men sender også som brev, det er køber som betaler portoen, hvis ikke andet er aftalt.

Husk at du altid kan klikke på billederne på siden får at se dem i størrere str.

Man må godt låne mine billeder, så længe man skrive ved dem at det er mine : ) og gerne med et lille link.

Da jeg laver skabeloner selv, kan jeg sagtens laver andre slags pynt end du ser på side, måske har du fundet en servietringe med motiv og vil ha pynt der passer til, ser jeg gerne på det.

Papirsklippen er min mor som laver, tager imod ønsker hvis tiden er til det.

Jeg laver også kort til fødselsdage osv, mem salget går så godt, så har aldrig et kort liggende, men laver gerne på bestilling.

Tak fordi du har lyst til l at handle hos mig, mvh Linda


Ingen kommentarer:

Send en kommentar